ΠΡΟΣΟΧΗ! Έρχεστε με δική σας ευθύνη.

Στο παρόν ιστολόγιο υπάρχουν προσβλητικές εκφράσεις για κολλημένους κάθε ηλικίας.
Επίσης το παρόν ΔΕΝ είναι "ενημερωτικό blog" αλλά σκέτο blog.
Οι συντάκτες του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των υπερσυνδέσμων που είναι αναρτημενοι.
Δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων που γίνονται από τρίτους στα άρθρα του παρόντος.
Τα σχόλια δεν φιλτράρονται και ο καθείς μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα,εκτός και αν αλλάξουμε γνώμη.
Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια τους πάτησε το τρένο στα ΓΡΕΒΕΝΑ υπάρχουνε γιατί δεν έχει τρένο

Καλος ηρθατε στα Γρεβενα

ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΨΗΦΙΣΑ και ΕΓΩ ΝΑΙ


Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Οι "ωραίοι" εχουν χρέη μεχρι να γινουν βο"υ"λευτες μετα.....

ΝΟΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ

Μια ζωη ο μ@λ@κ@ς ο Γρεβενιωτης ψηφίζει ΒΟ"υ"ΛΕΦΤΕΣ αχρηστους,ευτυχώς που υπαρχουν και κάποιοι που "διαμαρτύρονται" με χιονια και βροχες ανεξαρτητοι και ακουγομαστε,μη κοιτας που οι άλλοι νομοί Καστορία,Φλώρινα,Κοζάνη,δεν μιλάνε δεν διαμαρτύρονται.

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Ενα μεγαλο "μπραβο" στους φορείς και κατοίκους τον Γρεβενών για την μεγαλειώδη κινητοποίηση που κανουν και αυτοι για το πετρελαιο θέρμανσης.


Κάτοικοι και φορείς της Φλώρινας και της Καστοριάς θα πετάξουν κομμάτια πάγου έξω από τη Βουλή.
Κομμάτια πάγου θα ρίξουν το πρωί της Τετάρτης έξω από τη Βουλή,στην πλατεία Συντάγματος κάτοικοι και φορείς της Φλώρινας αλλά και της Καστοριάς που θα μεταβούν στην Αθήνα προκειμένου να συναντηθούν με τον πρόεδρο της Βουλής και αρχηγούς κομμάτων,με αίτημα τη μείωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης σε μια περιοχή που πλήττεται από σφοδρούς και μεγάλους σε διάρκεια χειμώνες.
"Πρόκειται για μια συμβολική κίνηση που έχει στόχο να κάνει γνωστό το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η περιοχή μας.Έχουμε μπει κυριολεκτικά «στον πάγο» λόγω της απόφασης της κυβέρνησης για την εξίσωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης με εκείνη του πετρελαίου κίνησης. Ζητούμε την εξαίρεση της Φλώρινας από τη σχετική ρύθμιση και την πώληση του πετρελαίου θέρμανσης σε τιμές ανάλογες με εκείνες του ναυτιλιακού πετρελαίου» εξηγεί στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φλώρινας Σάββας Σαπαλίδης."
Κατά την κινητοποίηση της Τετάρτης εκπρόσωποι συνδικαλιστικών φορέων της περιοχής θα αναρτήσουν πανό έξω από τη Βουλή ενώ μέλη της επιτροπής αγώνα που έχει συσταθεί θα επιδώσουν ψήφισμα με τα αιτήματά τους στους εκπροσώπους των πολιτικών κομμάτων.
Η αυλαία των κινητοποιήσεων για το πετρέλαιο ανοίγει αύριο στις 11 το πρωί με γενική συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία της Φλώρινας,κλείσιμο υπηρεσιών,συνόρων, του τελωνειακού σταθμού της Νίκης και της μονάδας παροχής ρεύματος του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού Φιλώτα.
"Μέλη της επιτροπής αγώνα θα κλείσουν όλα τα δημόσια κτίρια,τις εφορίες,τους δήμους και τις υπηρεσίες της Περιφέρειας προκειμένου να εμποδίσουν την είσοδο σε αυτές" αναφέρει ο κ.Σαπαλίδης και επισημαίνει ότι δεν αποκλείεται να αποκλειστούν και κεντρικοί οδικοί άξονες.

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Καστοριά – Μανιταρόφιλοι Δυτικής Μακεδονίας: Έκκληση προς Μανιταροσυλλέκτες !!



Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένα έντονο ενδιαφέρον για τα άγρια αυτοφυή μανιτάρια.Αυτο μπορούμε να το αντιληφθούμε εύκολα,αφου σίγουρα στον οικογενειακό ή φιλικό μας κύκλο υπάρχουν άτομα που συλλέγουν μανιτάρια και μας δίνουν την…

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Σχέδιο καταστροφής του Εθνικου Δρυμου της Βάλια Κάλντα

ΟΧΙ στην μεταφορά νερού από τον Αώο!! 

Μέσα στην «αγωνία» του Ελληνικού Κράτους για επενδύσεις και «ανάπτυξη»,ένα παλιό αλλά «αξέχαστο» σχέδιο,ανασύρθηκε από τα συρτάρια και προωθείται προς υλοποίηση.

Πρόκειται για φράγμα ύψους 60 μέτρων,το οποίο θα εκτρέπει τα νερά του Αώου και που θα κατασκευαστεί μεταξύ Βωβούσας και Σμιξωμάτων (η συμβολή Αώου και Αρκουδορέματος).


Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΡΕΙΝΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Ο αγώνας θα διεξαχθεί στην περιοχή του Χωριού Ζιάκα του Δήμου Γρεβενών την Κυριακή,9 Σεπτεμβρίου 2011.
Η προκήρυξη του αγώνα...

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ - ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΕ ΜΠΑΡ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΞΕ ΟΠΛΟ!

Επεισόδιο σημειώθηκε τα ξημερώματα σε μπαρ με γυναίκες στην Αλεξανδρούπολη.
Ένας 42χρονος αστυνομικός (Ι.Μ) πήγε στο συγκεκριμένο μαγαζί και αφού διασκέδασε πίνοντας τα ποτά του αρνήθηκε να πληρώσει τον λογαριασμό!
Την στιγμή εκείνη δημιουργήθηκε ένα μικροεπεισόδιο μεταξύ του δράστη και του υπεύθυνου του μαγαζιού και στη συνέχεια ο αστυνομικός έβγαλε το υπηρεσιακό του πιστόλι και απείλησε τους θαμώνες και το προσωπικό του μπαρ.
Πελάτες του καταστήματος κατάφεραν άμεσα να τον αφοπλίσουν χωρίς ευτυχώς να σημειωθούν τραυματισμοί.Οι άνδρες της Αστυνομίας έσπευσαν στο σημείο που έλαβε χώρα το γεγονός και συνέλαβαν τον 42χρονο.
Ο δράστης είναι αστυνομικός από τα Γρεβενά και βρισκόταν στην Αλεξανδρούπολη στο πλάισιο της επιχείρησης 'Ξένιος Ζευς'.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οδηγήθηκε στον εισαγγελέα και πλέον βρίσκεται σε διαθεσιμότητα.
πηγη

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Είσαι σύλλογος ? θες να τα κονομησεις ? Κανε και εσυ μια μανιταρο γιορτή μπορείς

Oι μανιταροφιλοι δυτικης μακεδονιας που εκαναν μια ωραία εκδήλωση που εφερνε πολύ κοσμο στα Γρεβενά σταματησε γιατι ? δεν εχει μαμ όπως τα ανακατωσαρια ? γιατι αν θυμάμαι περσι που ειχε γίνει η 1η "ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΝΙΤΑΡΙΟΥ" - RIVER PARTY ( μονο γιορτη μανιταριου δεν ηταν αν εξαιρέσουμε την μια τεντα που πουλουσε μανιταροπροιοντα ) ελεγαν οι διοργανωτές οτι μπηκαν μεσα δεν πουλησαν αρκετα σουβλακια , κεμπαπ , κοκορετσια , "μανιταρια".
Αυτοι δηλαδη πως μπορουν να κανουν μανιταρογιορτες και δεν μπορει ο σύλλογος μανιταροφιλων δυτικης μακεδονιας ????

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

ΑΣ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ-ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

IMG_0958.JPG
 Η κολυμβητική ομάδα ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ ολοκληρώνει τις
αγωνιστικές του υποχρεώσεις στο πανελλήνιο πρωτάθλημα κολύμβησης όλων των
κατηγοριών που θα διεξαχθεί στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις στο Μαρούσι από
την Τρίτη 1Ο έως Σάββατο 14 Ιουλίου.

Με επιτυχία Ο ΑΣ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
2 ΧΡΥΣΑ 3 ΑΣΗΜΕΝΙΑ 1 ΧΑΛΚΙΝΟ
Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ
ΑΓΩΝΕΣ

Με επιτυχία Ο ΑΣ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ συμμετείχε στους διεθνείς
αγώνες κολύμβησης που διοργάνωσε Ο ΟΜΙΛΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΒΑΛΑΣ στο δημοτικό κολυμβητήριο ΚΑΒΑΛΑΣ στις 30 Ιουνίου με 1

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ! ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΟ...!!!ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΜΕ ΜΕ E-MAIL ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ FIBA ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΩΣ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"

ΕΔΩ ΚΑΙ ΩΡΕΣ Η ΦΙΜΠΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ... ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ...ΤΩΡΑ ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ...ΚΟΠΙ - ΠΕΪΣΤ ΚΛΙΚ...
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΟ...

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

17η Γιορτή Κερασιού 2012

O Πολιτιστικός Σύλλογος Αμυγδαλιών και ο Δήμος Γρεβενών συνδιοργανώνουν τη«17η Γιορτή Κερασιού 2012»με το παρακάτω πρόγραμμα:

clocks Grevena

Copyright:anakatosouras

anakatosouras greveniotis